- رحیمنیا، فریبرز، رمضانی، یوسف، زرگران، سحر، «تأثیر تعامل کاربران در رسانههای اجتماعی بر قصد خرید به واسطة نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی»، تحقیقات بازاریابی نوین، شماره نهم، دوره اول، 1398.
- سعیدنیا، حمیدرضا، قهرمانی، آمنه، ایران نژاد پاریزی، مهدی، «پیامده تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانهی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند»، فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت برن، شماره سوم، دوره دوم، 1395.
- فیضی، زهرا، غفاری آشتیانی، پیمان، «بررسی تأثیر محتوای رسانه های اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام)»، مدیریت بازاریابی، دوره سیزدهم، شماره چهل و یکم، 1397.
- محمدشفیعی، مجید، رحمت آبادی، یزدان،
سلیمان زاده، امید، «تأثیر ارتباطات بازاریابی شبکههای اجتماعی بر ارزش ویژه برند، ارزش ویژه ارتباطی و پاسخ مشتری»، مطالعات رفتار مصرف
کننده، شماره اول، دوره ششم، 1398.
- محمود زاده واشان، مهدی،
حکیم پور، حسین،
«بررسی تاثیر ارتباطات
بازاریابی یکپارچه بر روی
کارآیی بازاریابی مبتنی بر اینترنت،
بهبود و بازسازی
سازمان
ها و کسب و کارها»، همایش ملی بهبود و بازسازی سازمان و کسب و کار، دوره اول، 1399.
- مرادی دیزگرانی، میلاد،
آقایی کردشامی، ابوذر،
«بررسی تأثیر لذت
محتوا و لذت روابط اجتماعی
در شبکه اینستاگرام بر قصد خرید مشتری؛ تبیین
نقش واسطه
ای تشدید مشتری»،
مدیریت
بازاریابی،
سال پانزدهم، شماره چهل و ششم، 1399.
- موسوی، سید علیرضا، کناره فرد، مریم، «تاثیر رسانههای اجتماعی بر شاخصههای جامعه برندی، شیوههای ارزشآفرینی، اعتماد و وفاداری به برند (مطالعه موردی مقایسه گوشی موبایل اَپل (آیفون) و سامسونگ (گلکسی))»، مدیریت بازاریابی، شماره نهم، دوره بیست و پنجم، 1393.
- موسوی فرد، مهتاب السادات، کبوتری، جمال الدین، «بررسی نقش فعالیت های ارتباطات بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ابعاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: کاربران محصولات شیائومی در اینستاگرام)»، دومین کنفرانس بینالمللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری، دامغان، 1400.
منابع لاتین
- Aljumah, A, Nuseir, M. T, Alshurideh, M. T, “The Impact of Social Media Marketing Communications on Consumer Response During the COVID-19: Does the Brand Equity of a University Matter?”, In The Effect of Coronavirus Disease (COVID-19) on Business Intelligence, Berlin, Springer, 2021.
- Arrigo, E, Liberati, C, “Mariani, P, Social Media Data and Users' Preferences: A Statistical Analysis to Support Marketing Communication”, Big Data Research, vol. 24, 2021.
- Izadi, H, Bahrinizad, M, Esmaeilpour, M, “Segmenting Consumers in Social Networks Based on Social Motivations of Engagement in Electronic Word of Mouth Relationships”. Journal of Business Management, Vol. 11, No 1, 2019.
- Kim, J, Kang, S, Lee, K. H, “Evolution of digital marketing communication: Bibliometric analysis and network visualization from key articles”. Journal of Business Research, vol. 130, 2021.
- Laurie, S, Mortimer, K, “How to achieve true integration: the impact of integrated marketing communication on the client/agency relationship”. Journal of Marketing Management, Vol. 35, No 3-4, 2019.
- Madan, A, Rosca, L, D, Dumitru, I, Canda, A, “The Value of Art in PersuasiveMarketing Communication and Its Sustainable Effect on the Country of Origin”. Sustainability, Vol. 14, No 3, 2022.
- Martin, S. L, Javalgi, R. R.G, Ciravegna, L, “Marketing capabilities and international new venture performance: The mediation role of marketing communication and the moderation effect of technological turbulence”, Journal of Business Research, Vol. 107, 2020.
- Pickton, David. W, Broderick, Amanda, “Integrated Marketing Communication”, Harlow, Pearson Education, 2018.
- Sashi, C. M., Brynildsen, G, “Franchise network relationships and word of mouth communication in social media networks”, Industrial Marketing Management, vol. 102, 2022.
- Taufique, Khan Md Raziuddin. “Integrating environmental values and emotion in marketing communications inducing sustainable consumer behavior”. Journal of Marketing Communications, Vol. 28, No 3, 2022.