کلیدواژه‌ها = رفتار خرید
طراحی مدل رفتار خرید گردشگران و نقش قومیت در آن با استفاده از روش آمیخته

دوره 5، شماره ویژه (ویژه نامه فقه و حقوق نو 1402)، شهریور 1402، صفحه 221-242

10.22034/ejs.2023.413207.1526

محمود علیجانی؛ علی قلی پور سلیمانی؛ یلدا رحمتی غفرانی؛ کامبیز شاهرودی


بررسی روابط ارتباطات بازاریابی و تأثیر آن در رفتار خرید با استفاده از تکنیک دیمتل

دوره 4، شماره ویژه (ویژه نامه جستار های نوین فقه و حقوق 1401)، آبان 1401، صفحه 301-320

10.22034/ejs.2023.368792.1321

ابراهیم شبیری؛ مصطفی خواجه؛ رسول ثانوی فرد